ZIMOWE UTRZYMANIE NAWIERZCHNI
Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczona odpowiedzialnością w Elblągu, na podstawie umowy, już w listopadzie rozpocznie realizację zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg w mieście w sezonie zimowym.
- zapobieganie i likwidacja śliskości zimowej oraz usuwanie skutków zimy na jezdniach, parkingach i pętlach autobusowych, chodnikach, placach i przystankach komunikacji zbiorowej poprzez odśnieżanie i posypywanie ich nawierzchni środkami stosowanymi do zwalczania śliskości zimowej,
- pełnienie zimowego dyżuru całodobowego,
- wywóz śniegu,
- „poziome” oczyszczanie jezdni, parkingów i pętli autobusowych, chodników, placów i przystanków komunikacji zbiorowej.
- jezdnie parkingów, pętle autobusowe, chodniki, place, przystanki autobusowe i tramwajowe zaliczone do I i II kolejności odśnieżania
- jezdnie parkingów, pętle autobusowe, chodniki, place, przystanki autobusowe i tramwajowe zaliczone do I kolejności odśnieżania
- jezdnie parkingów, pętle autobusowe, chodniki, place, przystanki autobusowe i tramwajowe zaliczone do II kolejności odśnieżania
- jezdnie parkingów, pętle autobusowe, chodniki, place, przystanki autobusowe i tramwajowe zaliczone do III kolejności odśnieżania
Standard I
jezdnie, parkingi i pętle autobusowe I kolejności odśnieżania utrzymane w standardzie I:
- ulice, na których odbywa się ruch autobusów komunikacji miejskiej i ruch tranzytowy,
- drogi wylotowe z miasta Elbląga
- ulice, przy których zlokalizowane są ważne obiekty publiczne, tj. Szpital, Policja, Straż Pożarna, Urząd Miejski, Urząd Skarbowy, itp.
Standard II
jezdnie, parkingi i pętle autobusowe II kolejności odsnieżania utrzymane w standardzie II:
- ważne ulice dla ruchu osiedlowego i lokalnego
- parkingów objętych strefa płatnego parkowania i pętli autobusowych
- jezdni i parkingów
Standard III
jezdnie III kolejności odśnieżania utrzymane w standardzie III:
- pozostałe ulice i drogi nie objęte I i II kolejnością odśnieżania
Podczas sezonu zimowego 2022/2023 EPGK sp. z o.o. utrzymuje dyżur całodobowy w zakresie zimowego utrzymania dróg oraz punkt informacyjno–dyspozycyjny, który zlokalizowany jest w Elblągu przy ul. Szańcowej 1, czynny całą dobę.
interwencje w zakresie zimowego utrzymania dróg można zgłaszać pod nr telefonu:
Pliki dołączone do informacji:
Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 82-300 Elbląg ul. Szańcowa 1 epgk@epgk.pl |
|
CENTRALA | (55) 232 64 08 |
SEKRETARIAT | wewn. 1 |
WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH SEKTOR Z1, Z3, N1, N3 ORAZ UPRZĄTNIĘCIE ZWIERZĄT POWYPADKOWYCH sektor Z - zamieszkały, sektor N- niezamieszkały |
wewn. 3 ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH |
ODPADÓW KOMUNALNYCH SEKTOR Z4, Z5, N4, N5 sektor Z - zamieszkały,sektor N- niezamieszkały
|
wewn. 4 ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH |
WINDYKACJA, PŁATNOŚCI, FAKTURY | wewn. 5 KASA |
REKLAMACJE utrzymanie czystości w mieście |
wewn. 7 ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH |
REKLAMACJE wywóz odpadów komunalnych |
wewn. 8 ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH |
Godziny pracy biura: od poniedziałku do piątku 7:00 - 15:00 |
|
DYSPOZYTOR AKCJI ZIMA | wewn. 9 |
Podczas sezonu zimowego EPGK Sp. z o. o. pełni dyżur całodobowy w zakresie zimowego utrzymania dróg w mieście oraz punkt informacyjno-dyspozytorski, który zlokalizowany jest w Elblągu przy ul. Szańcowej 1 - czynny całą dobę. |